کتاب رایگان تروبا: تقویم تولید محتوا برای وبلاگ

کتاب رایگان تروبا: تقویم تولید محتوا برای وبلاگ

درباره سایت
به وبلاگ من خوش آمدید

کتاب رایگان تروبا: تقویم تولید محتوا برای وبلاگ
بازدید : 110

Troba-book-cpcal

تیم تروبا تصمیم دارد تا با انتشار کتاب و فایل‌های آموزشی به بهبود وضعیت تولید محتوا در وبلاگ‌های کشور کمک کند. به همین منظور از این پس اقدام به انتشار رایگان کتاب آموزشی می‌نماییم. هرگونه فروش محتوای این کتب به هر شکل ممنوع می‌باشد و شما می‌توانید با درج لینک منبع در وبسایت خود آن را معرفی کنید.

فایل اکسل کتاب

 

تولید محتوا از اهمیت بسزایی برخوردار است. در این سایت بسیار درباره آن صحبت کرده‌ایم. اکنون برای شما یک کتابچه آموزشی به همراه قالب اکسل آن تدارک دیده‌ایم تا به راحتی بتوانید برای یک سال خود برنامه ریزی تولید محتوا کنید.

همچنین در این کتاب به شما آموزش داده می‌شود چگونه فایل اکسل را در گوگل درایو آپلود نموده و با دیگر همکارانتان به اشتراک بگذارید تا به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید اقدام به تولید محتوا و برنامه ریزی برای انتشار آن کنید.

 

ورود به صفحه دانلود کتاب


نویسنده :
تاریخ : 23 مهر 1395 ساعت : 12:15
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید
    موبایلتو شارژ کن